torsdag 14 oktober 2010
14 October
This is really confusing...
Why english?
Varför inte bara hålla sig till moderspåket?
Y...hablar español un poco...
Parlez vous francais?
.....
non
日本語?
. . .
Senare inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)