torsdag 14 oktober 2010

14 October

This is really confusing...
Why english?
Varför inte bara hålla sig till moderspåket?
Y...hablar español un poco...
Parlez vous francais?
.....
non
日本語?
. . .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar