http://ishtarduzell.deviantart.com/
http://shadowkaru15.deviantart.com/
Lookie lookie på dessa två underbara personer !!
Trotts att jag fyller hela arton år idag så känns det inte alls som det. Det är som vilken annan dag som helst egentligen. Och jag bryr mig egentligen inte så mycket om presenter längre, jag är lika glad över att få ett Grattis, så är det bra med det. Men jag fick verkligen några riktigt fina presenter av familjen idag. Favoriten är nog "jokermasken", får lite venedig känsla över den. I allafall, den är helt underbar.Fick även The Birthday Massacre's nya album idag, det är också så underbart. Helt perfekt musik för mina öron. Älskar verkligen det första spåret <3
Overall så har dagen varit riktigt fin fin :D På fredag ska jag ut för första gången på krogen och innan dess blir det Harry Potter. Nu ska jag försöka ta och sova inför nationella i engelska imorgon, sedan efter skolan blir det att äta på Akropolis nere på stan med familjen :) Ni får alla ha det bra ^^
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar