Jag leker för mycket med bloggen just nu. Få se hur länge den nya headern får vara kvar, för just nu pågår det alldeles för mycket för att mina ögon ska gilla det. Men jag vill inte ändra bakgrund, haha, konservativ jävel som jag är.
Vilken tur att jag hela tiden har olika förslag i tankarna. Bara att vänta på nästa snilleblixt så är det fixat i ett nafs. Och nu ids jag inte byta tillbaka till min gamla header, för nu gillar jag den nya. Ja.. så här sitter jag och velar fram och tillbaka innan jag faktiskt bestämmer mig för något. Men jag måste säga, konversationerna med mig själv är ytterst underhållande i vissa fall.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar