och helt random så poppar trollkarlen från oz upp på tv....
Kaos, organiserat kaos? Nej.. kaos. Vi har en vecka till på oss. Låt oss hoppa det flyter på då. Ni kan inte förstå hur mycket det tär på en att hålla på fårn 8.15 till 17.00 varje dag, och samtidigt ge 100% hela tiden. Jag är för trött för att orka skriva om något viktigt i mitt liv helt enkelt för jag kan inte formulera mig när jag är så här trött, haha. Jo, uttagningen till Lilla Akademin är den 8:e och 10:e april. Great, föreställningar båda dagarna. Men jag delar samma dilemma med två andra, så vi ska försöka finna en annan dag, jaop. Over and out. Sleep tight.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar