onsdag 23 mars 2011

Coraline....

Har just precis sett den film jag helt säkert skulle få traumatiska minnen ifrån om jag vore yngre. Att sätta 11+ till åldersgräns känns lite väl lågt. Det är långt ifrån en barnfilm, och jag som är arton år sitter och ryser just nu. För en minut sedan slutade den sista eftertexten rulla. Jag hade hört mycket om Coraline, men det var mer än jag trodde. Den är så obehaglig! OCH TROTTS DET ÄR DET EN BARNFILM! Något som jag har väldigt svårt att smälta. Som sagt, vore jag ett barn under 12 år skulle jag ha gråtit mig till sömns eller liknande.

och helt random så poppar trollkarlen från oz upp på tv....
"Bara gör som jag, ta det lugnt på vägeeeeeen"

Kaos, organiserat kaos? Nej.. kaos. Vi har en vecka till på oss. Låt oss hoppa det flyter på då. Ni kan inte förstå hur mycket det tär på en att hålla på fårn 8.15 till 17.00 varje dag, och samtidigt ge 100% hela tiden. Jag är för trött för att orka skriva om något viktigt i mitt liv helt enkelt för jag kan inte formulera mig när jag är så här trött, haha. Jo, uttagningen till Lilla Akademin är den 8:e och 10:e april. Great, föreställningar båda dagarna. Men jag delar samma dilemma med två andra, så vi ska försöka finna en annan dag, jaop. Over and out. Sleep tight.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar