Dagen började relativt bra, men gick snabbt neråt. Allt är en klänningsjävels fel, och en bortsprungen sprättare. Just nu låter jag fanskapet ligga på skrivbordet och bara hoppas på att den ska sy sig själv så att jag slipper med denna tortyr av syhelvete!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar