söndag 27 mars 2011

Oh happy day...

Dagen började relativt bra, men gick snabbt neråt. Allt är en klänningsjävels fel, och en bortsprungen sprättare. Just nu låter jag fanskapet ligga på skrivbordet och bara hoppas på att den ska sy sig själv så att jag slipper med denna tortyr av syhelvete!

ungefär hur jag känner mig just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar