onsdag 16 mars 2011

Idioti...

Det blev så mycket roligare att skriva ett inlägg då man har en annan som bloggar också. Men så är det, det är alltid roligare när man vet att det faktiskt finns någon som läser bloggen, som kanske inte kommenterar vart enda inlägg, men ändå finns där. Det höjer intresset ett snäpp, ett stort snäpp.  Jag har ändå haft bloggen i ... sedan oktober, och skrivit runt tre/fyra inlägg. Men nu ska jag bli bättre, sådeså *nicka*  .

Just nu sitter jag och våndas och plågas över att jag gick med i en minitävling på bilddagboken och bara hoppas att jag INTE vinner. För jag läste inte vad priset var förrns efter att jag gått med, och då var det redan försent. Men man kan alltid vara efterklok. Priset är två biljetter till My Chemical Romance på Hovet på fredag... Visst, lite kul vore det att vinna, men jag är inte ett så stort fan utav M.C.R. Så nu sitter jag och bara väntar på att de ska tillkännage vinnaren så att jag slipper sitta och ha denna klump i magen och ha denna fråga om hur jag ska lösa det hela om jag vinner. Samtidigt tycker jag att jag överreagerar, liksom, det är inte ens säkert att jag vinner och det finns de som är så mycket bättre än mig när jag ser tävlingsbidragen. Jag bara hoppas just nu hahaha. 

För att få mina tankar på annat så tänker jag nu sätta mig ner, ta det lugnt och faktist fira att projektet ÄNTLIGEN är över. Samtidigt tänker jag skriva, jag behöver skriva, jag MÅSTE skriva. Punkt. 

Men sen går det inte att bortse från att M.C.R faktiskt gjort en helt underbar låt som jag aldrig tröttnar på heller. Men dock är det den enda låten jag faktiskt fortfarande gillar. Lyssnar på de nya låtarna så har de bytt stil... helt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar