Flera gånger har jag undrat hur mitt liv skulle ha sett ut om jag inte vore så allergisk varje år. Hur många gånger har jag inte fått lov att ställa in saker jag verkligen sett fram emot pga denna dumma allergi?! Hur skulle mitt liv ha sett ut om jag inte haft alla dessa öroninflammationer som liten och tvingas gå på pencilin som i princip tog död på mitt immunförsvar?
Dessa frågor kan jag ställa mig om och om igen utan att någonsin få något svar.
Idag är det ytterligare en sådan dag, något jag verkligen sett fram emot, ställa in på grund utav att jag svällde upp hela jag. Lät som ett rostigt kugghjul där ett tag (haha... jag har fortfarande humorn kvar ;) ). Så halvt deprimerad och besviken har jag gjort.... ingenting idag. Inte ens något jag behövt göra, som vissa inlämningsuppgifter.
Imorgon ska jag vara produktiv. Riktigt jävla produktiv, få något gjort, bli av med allt som behövs göras och rikta min uppmärksamhet på något som fångar mitt intresse mer. Istället för att slösa all energi på att vara sur och tycka synd om sig själv. Nej, ändring ska det bli här! Och visst ja, från och med nu betalar jag för Spotify! Värt det? Min plugglista finns där, självklart värt det! Hur ska det annars gå med pluggandet?
Ta del utav den listan här: Pluggmusik
day 05 - a song that reminds you of someone
Går inte att besvara tyvärr...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar