Nu är det en vecka fullspäckad med föreställningar, och just nu vill jag inte att den veckan ska ta slut. För efter det är jag ett steg närmare studenten. Schemat kommer bit för bit att tunnas ut, tills det rent ut sagt bara är två till tre lektioner i veckan. För allt annat tar slut förr eller senare efter The Wiz. Jag kommer sakna detta något enormt, och det säger jag redan efter en föreställning. Men jag vet med mig själv att jag kommer att göra det.
Det har redan gått tre år, fy fan.
Denna vilodag var behövlig, dock är jag helt peppad på att ställa mig på scen idag med, bara för att. Vilket antagligen skulle resultera i att jag i slutet utav nästa vecka skulle vara däckad och inte kunna göra ett skit. Än en gång, fy fan vad bra vi är ES08!
Jag fann en lite rolig lista på facebook som jag tänkte ta här istället för att bombadera min fb med en massa låtar varje dag. Jag bombar redan tillräckligt mycket där ;)
Day 1 - Your favorite song
La fille Damnée - Cécile Corbel, jag har lyssnat nonstop på den här låten i ett halvår. Längre än vad jag någonsin lyssnat på en låt. Jag brukar tröttna efter en månad, men den här låten håller mig kvar. Jag får fortfarande rysningar varje gång jag hör den. Med andra ord, jag älskar den mer än vad man kan tro. Och låten är underbar när man vet vad den handlar om, oerhört sorglig, men ack så bra !!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar